Saturday, August 27, 2011

untuk korg..bace la :D

 Hawiii Wayaaa... err HARI RAYAA :))




Pejam celik ... rasa cam sekejap jer kita pose kan ... dulu waktu kecik rasa pose satu hari tu cam lama sangat ... kalau korg tak penah rasa cer korg tgk citer animasi UpinIpin ... cute jerk ... teringat waktu kecik2 dulu ... hehehe ... dulu waktu kecik yg kita tau minta baju raya ... pastu duit raya ... bila dah dewasa cam nie ... erk ... takkan nak minta duit raya lagi ... masa dah berubah ... kita kena plak memberi kan ... bila pk2 ... RM100 ... RM200 ... erk ... cukup ker nie ??? Baju raya RM80++ ... Kasut, baju, kuih raya paling kurang kena ada RM500... aih ... mana cukup ... Duit raya untuk adek2 aku lagi ... tambah2 guwlfie aku kompem nak punye.hihihihi. huhuh ... dulu tau minta je kan ... bila kena beli sendiri baru tau ... padan muka ... hahaha ... tak pe2x ... dulu masa kita ... skunk masa budak2 lain plak ... hahah ... sabar syafie ... sabar ... pe2 pown tak sabar nk tunggu raya ... lagi 2hari lagi ! sonok ... dulu seronok menerima ... sekarang kena lah seronok memberi plak ... peace!!! 

Btw aku ingin memohon para duli2 yg xda kena mengena nak susun jari memohon ampun kepada kedua mama n baba aku. krana bnyak dosa besar! hahaha. kedua pada abang kakak and adeq aku (tenuk) aku mintak maaf lah slalu sound korg. cz trok2 aku pun aku masih ingat mama n baba. hormat dowg. aku terlpas ckap. aku nak korg jd matang bkan gengster. ke tiga pada kawan2 aku, aku mintak maaf lah kalo aku terkasar bahasa,terlpas cakap,and melenting ke apa ke, aku mintak maaf kdang2 aku xsdar,stiap manusia ade buat kesilapan kan so maaf kan aku yea? raya dtg rumah ! hahaha.. pada teman2 blogger and facebook aku pun mintak maaf kalo terusik kowg kco2 jd stalker..hahah kowg hotstuff sangat! and last aku na mohon maaf org yg tramat aku kagum,bangga,syg,cinta dn bla bla.. i cintakan u Nur wahieda zulhairi.i mintak maaf kalo terkasa bhasa,ckap ikot ske hati , kdg2 i xsdar.tpi sblik nye hati i tak ade rase nak buat u mcm tu.maaf :( kan lah i? i happy dgan u ily :)

dan kpada semua org aku say selamat hari raya dan kte tutup muka buku lame kte on muka buku II lak dan kte smua mula kan hidup bru dan berkawan dgan baik2 ok thnz sudi jd teman , kawan , sahabat ,dan org terhebat untuk aku thnz all lot!
hihihi ok smpai sni jewp :D SELAMAT HARI RAYA :D

No comments:

Post a Comment