Monday, August 22, 2011

AKAN DATANG AKU DAN DIA (Eyka farhanna)syafie....♥....lailatul;)

Kalau lah aq di ketemu kan dgan dye lbih awal..
aq memberi tahu dye lbih awal yg aku mencintai dye dan aq ingin memilik dia..
mesti kami bersama pada 3taun lpas mcm di ni : ====>>
2009












2020

Tetapi ... ini semua tak terjadi dlm hidup aku..
aq tlah terlpas dri pndgan dn ku tdak dpt kmbli pda mase itu..
aq x smpat na memberi tahu yg stiap kali pndgan aku trhadap dye ,

hatiii aq...


berhenti..

degupan..


jantung aku..

kerna aku cintai dye....




setelah..
apew da berlaku slama 3tahun aq di ktemukan semula dgan dye...
aku meluah kan yg aku mencintai die..
dan aku mahu miliki dye..
dn akhir nya cinta aku tdak bertepuk sblah tgan.. :)
aku berharap hubungan kami kekal..

2011









2020

harap hubungan kami smpai akhir hayat :))

ilysmmmmmmmm ;)) 
syafie......eyka farhana
 

No comments:

Post a Comment